با توجه به مهارت و تجربه ای که داریم، شما را تا انتهای مسیر درمانتان همراهی کرده و روند درمان شما را تضمین می نماییم.

می‌توانید با شماره ۰۹۳۷۱۳۰۹۳۷۶ در imo ، تلگرام و واتساپ با ما در ارتباط باشید یا با شماره ۰۹۰۲۱۳۳۲۸۵۴ مستقیم تماس بگیرید.

خدمات کلینیک

تقریبا اکثریت مردم بیماری مقعدی را تجربه کردند

امروزه با تغییر شیوه های زندگی و پشت میز نشینی که سبب کم تحرکی اکثریت مردم جامعه و خوردن غذاهای فست و فود و عدم رعایت رژیم غذایی، سبب شده که اکثر مردم در دنیا دچار بیماری های مقعدی شوند و حداقل هر کسی در طول زندگی خود به بیماری های بواسیر و شقاق که بسیار شایع شده اند مبتلا شوند.

علائم اصلی این بیماری های شقاق و بواسیر: درد، سوزش و خونریزی از مقعد هست و برخی موارد هم بیرون زدگی های بدون درد و یا همراه با درد از این علائم هشدار دهنده هستند

یکی دیگر از علل رایج ابتلا به این بیماری این است که هنگام دفع مدفوع زور زیادی زده میشود و یا اینکه زمان طولانی را در دستشویی سر میکنند.

درمان دارویی یا لیزر

عامل اصلی حاد شدن این بیماری ها

متاسفانه خجالت و ترس عاملی شده که خیلی از مردم را از مراجعه به پزشک باز میدارد و بخاطر خجالت کشیدن به اشتباه شروع به راهکارهای درمانی نامناسب خانگی میکنند و این امر اکثرا موجب حاد شدن بیماری میشود.

اصلا نه خجالت داره نه ترس

ما روزانه بیش از ۴۰ نفر مراجعه کننده در هر دو شعبه سعادت آباد و فرشته داریم (البته با رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کرونا) و اصلا جای خجالتی نیست و بایستی به تک تک اعضای بدن خود اهمیت بدهیم تا سلامتی کاملی داشته باشیم. البته بمرور زمان مردم راحت تر با این موضوع کنار امده حتی به اطرافیان خود بیماریشان را شرح میدهند

هرچه زودتر خجالت رو کنار بزار رو به پزشک معالجه کن

میترسی از اینکه جراحی بشی؟ دیگه نترس!!!

متاسفانه گاهی مواقع درمان دارویی جواب نمیده و بایستی حتما جراحی صورت گیرد و معمولا مردم از جراحی ترس زیادی دارند. البته حق هم دارند‌.

اما جراحی با لیزر و بی حسی موضعی بسیار بسیار ساده هست و مدت زمان جراحی نیز بسیار کم (معمولا بین ۱۵ الی ۴۵ دقیقه) هست و بعد از درمان میتوانید براحتی به کارهای روزمره خود بپردازید.

مزایای درمان با لیزر نسبت به جراحی سنتی

جدول مقایسه جراحی ها